W piątek 14 lipca PZPN poinformował o obecności Mirosława Stasiaka na meczu piłkarskim w Chorzowie. Oświadczenie to wywołało wiele kontrowersji, a kolejni sponsorzy zaczęli odcinać się od związku.
Kolejne firmy, które współpracują z PZPN, zaczęły rezygnować z dotychczasowej współpracy. Przede wszystkim chodzi o sponsorów, którzy związani są z polską reprezentacją piłkarską. Wielu ekspertów uważa, że takie wydarzenia szkodzą wizerunkowi związku i mogą wpłynąć na wyniki sportowe.
Wśród firm, które oświadczyły o rezygnacji z dotychczasowej współpracy z PZPN, są m.in. producent odzieży sportowej Nike oraz sieć sklepów sportowych Decathlon. Firma Nike podkreśla, że nie zgadza się z podejściem związku i uważa, że nie powinien on angażować się w politykę.
Decathlon natomiast stwierdził, że nie chce być kojarzony z takimi wydarzeniami i postanowił zakończyć dotychczasową współpracę z PZPN. Firma ta jest jednym z głównych sponsorów polskiej reprezentacji piłkarskiej.
Oświadczenia firmy Nike oraz Decathlon wywołały wiele reakcji w środowisku piłkarskim i społecznym. Wiele osób uważa, że związki sportowe powinny być apolityczne i nie angażować się w sprawy polityczne.
Wydarzenia związane z obecnością Mirosława Stasiaka na meczu piłkarskim w Chorzowie wywołały wiele pytań i kontrowersji. Wiele osób uważa, że związki sportowe powinny być apolityczne i nie angażować się w sprawy polityczne. Jednocześnie wielu ekspertów podkreśla, że takie wydarzenia szkodzą wizerunkowi związku i mogą wpłynąć na wyniki sportowe.