Dobre prezenty mają wielką moc – Marcin Dorociński w kampanii ...

W poniedziałek, 21 listopada, ruszyła świąteczna kampania telewizyjna Santander Bank Polska z udziałem Marcina Dorocińskiego. Spot zachęca do dbania o relacje rodzinne i pokazuje, jaką moc mają dobre, przemyślane prezenty. Rodzice wspierają talent i pasję córki, a ona poświęca każdą wolną chwilę, aby przygotować niespodziankę dla swojego dziadka. Wzruszająca historia relacji dziadka z wnuczką pokazuje, że mimo różnic pokoleniowych możemy być sobie bliscy. – Święta to szczególny czas, dlatego w nowej kampanii reklamowej chcemy pokazać pozytywne emocje, jakie tworzą relacje między bliskimi sobie ludźmi. Taki jest też nasz bank – przyjazny, pomocny, dla Ciebie. W świątecznym spocie zachęcamy do obdarowywania się tym, co najważniejsze i niewymierne, czyli bliskością i życzliwością. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie reklamy wizerunkowej, która, mamy nadzieję, będzie budzić same pozytywne emocje – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu. – Dodatkowo pokazujemy, że korzystając z usługi moje cele w aplikacji Santander Mobile, można oszczędzać na konkretne i mądre prezenty dla bliskich. Spot można obejrzeć pod linkiem: Dobre prezenty mają wielką moc - YouTube.

Podobne artykuły